Plecak doświadczeń

Nie będziemy tego ukrywać. Mamy podobną historię jak wiele outdoorowych marek. Wszystko zaczęło się od pasji, od plecaka pełnego doświadczeń, jaki zgromadziliśmy w górach i w outdoorowym biznesie. Nasza marka powstała w 2005 r. Od samego startu nasze działania nie były dziełem przypadku, ale potrzeb rynku i naszych klientów.

Potrzeby - to właśnie one są motorem naszych działań i iskrą, od której początek bierze każdy nasz produkt i projekt. Volven powstał w chwili, gdy na rodzimym rynku outdoor powstała luka. Znikały polskie marki, które tworzyły sprzęt dobrej jakości, na potrzeby polskich turystów i ich kieszeń. Wykorzystując dogodną chwilę i nasze doświadczenie, wystartowaliśmy z produkcją ekwipunku i odzieży dla fanów outdooru.

Można powiedzieć, że mamy już swoją historię, ale zamiast oglądać się wstecz, wolimy patrzeć w przyszłość. W 2021 r. uznaliśmy doszliśmy do przekonania, że przyszedł czas na zmianę. To właśnie wtedy zmieniliśmy logo marki Volven. I choć w sklepach możesz spotkać jeszcze produkty ze starym znakiem marki, to wszystkie powstały w tej samej "filozofii" produkowania sprzętu i ten sam przyświeca im cel.

Zapatrzeni w północ

Wierzymy, że bliski kontakt z przyrodą czyni człowieka lepszym. Jesteśmy polską marką, choć nasza nazwa wywodzi się z kręgów Skandynawii. Bliskie jest nam bowiem przekonanie, że każdy powinien mieć dostęp do natury, który w Skandynawii realizuje się w tzw. prawie wszystkich ludzi (Allemansrätten).

Bliskie jest nam również przekonanie, że sprzęt powinien być solidny i gwarantować jakość równą pokładanej w nim nadziei. Jak Skandynawowie, stawiamy na solidne rzeczy. Już od początków naszego istnienia testujemy swój sprzęt. Jednymi z pierwszych naszych produktów były śpiwory: Traveller i Superlight. W ofercie znajdziesz je także dziś, choć od tamtego czasu dopracowaliśmy ich konstrukcję i design. Od samego początku testowaliśmy śpiwory według obowiązujących standardów (najpierw EN 13537, a teraz EN ISO 23537-1:2016). Już kilkanaście lat temu produkowaliśmy odzież z renomowanych materiałów. Nasze kultowe kiedyś bluzy powstawały na licencji marki Polartec®.

Sprawdzamy jakość naszych produktów, dlatego jesteśmy pewni, że mogą one konkurować ze sprzętem większych marek.

Potrzeby, jakość, cena

Każdy nasz produkt to nowa możliwość. Tworzymy sprzęt, by przeżywanie przygód było możliwe i łatwiejsze. Ponad dekadę temu zaczynaliśmy produkcję skromnie, bazując głównie na lokalnych partnerach. Dziś wielkość naszej produkcji oraz warunki panujące w branży outdoor sprawiają, że współpracujemy z producentami w Chinach, Tajwanie i Bangladeszu. Możemy szczycić się tym, że nasi partnerzy są partnerami największych marek outdoor. Taka bezpośrednia współpraca sprawia, że jesteśmy w stanie konkurować lepszą ceną, nie martwiąc się o jakość. Jak wiesz, jakość wpisana jest w filozofię naszej marki od początku.

Żyjemy przygodą

Każdy ma prawo przeżyć przygodę, każdy ma prawo poczuć się częścią natury. Sprzęt biwakowy i turystyczny to najważniejsza grupa produktowa naszej marki. Śpiwory, maty samopompujące, materace turystyczne czy kije trekkingowe, to produkty, które dawno już zyskały rozgłos wśród fanów turystyki, trekkingu i wspinaczki. Wciąż rozwijamy asortyment, ulepszamy starsze modele, pracujemy nad designem. Nieustannie dbamy też, by produkować lepiej. W opakowaniach staramy się rezygnować z folii, tworząc kartonowe opakowania, drukując metki jednym kolorem na kraftowym papierze. W śpiworach puchowych sięgamy po puch z certyfikatem RDS. Wiemy, że nasza działalność jest dla natury kosztem. Jednak naszą misją jest budzić wrażliwość na piękno środowiska przez kontakt z nim, a naszą obietnicą czynić choćby wszystkie małe kroczki, które są do wykonania na drodze do tego, by w środowisku odciskać jak najmniejsze ślady.
Doświadczenie
Mamy pełen plecak doświadczeń z gór i z rynku outdoor. Naszą markę stworzyli pasjonaci trekkingu, wspinaczki i podróżowania.
Znajdź nas w terenie
Jeśli chcesz nas poznać, szukaj nas w terenie. Od lat nasze produkty towarzyszą turystom w górach.
Bliskość natury
Wierzymy, że w bliskości z naturą stajemy się lepsi. Tworzymy sprzęt, z którym wśród przyrody przeżyjesz przygodę.
Na dobrym kursie
Żyjemy outdoorem i znamy kierunek, w którym podążamy ze swoją marką. Tworzymy po prostu nowoczesny ekwipunek.
chevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram